Våren är underbar

Idag har jag haft en super mysig eftermiddag med Stina i stadsparken. Legat på en filt i solen och pratat massor. Så härligt! Måste göras oftare, får hoppas att vädret håller i sig. Fast det skulle väl bli sämre igen, men hoppas på fint och varmt till nästa helg igen iaf.

Igår var det överrasknings fest för min svägerska som gällde. Tipspromenad, brännboll och grillning i det fina vädret. Dessutom en hel del alkohol intag och lite dans. Var riktigt trevligt men jag fick en hel del myggbet på mina stakars fötter, skulle ha satt myggmedel där med tror jag...

Drack rödvin, som jag ALDRIG dricker annars och såklart så skulle jag spilla på min nya fina orangea klänning *snyft*. Satte på mammas special medel och slängde den i tvätten så fort jag kom hem, men fläckarna försvann inte ändå.. Bruna fläckar nu. Så jävla typiskt! Ska aldrig dricka rödvin igen... gillar ju det inte ens speciellt... så jag störr mig fruktansvärt... men det finns ju tyvärr inte så mycket att göra åt det nu...


För övrigt så måste jag säga att jag till min egen förvåning har snöat in mig på Amy Macdonalds musik, hade nån sagt det till mig för typ 3 år sen hade jag antagligen tyckt de var knäppa, haha.
Men just nu så knarkar jag bland annat denna låten:



Hennes scottska dialekt är ju helt underbar!

Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

jobbigt med rödvinsfläckar :(

2008-05-11 @ 21:50:10
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: kajsa

Ha en bra kväll! =)

2008-05-11 @ 21:57:31
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0