Utgången igår

Hade riktigt skoj med Stina igår, dessvärre hade inte clubben vi ville till öppet - eftersom de renoverat - men vi begav oss vidare och hamnade tillslut på Glorias. Medel åldern en anning högre, men vi dansade och hade skoj ändå. Där var ju några av den yngre skaran med, som tur var.

Det enda som är så jävla irriterande när man är ute är killar som inte fattar att ett nej är ett nej, och att detta nej:et inte kommer att ändras över tjat. Taktiken med att tjata och vara dryg som små ungar kör på sina mammor funkar ju inte riktigt...

Hur som helst så blir det mer party fast med syrran ikväll, dessutom ska favorit klubben vara öppen ikväll så jag hoppas på bra dj och en jävla massa dans!
Ska vi se hur jag orkar festa 2 dagar i rad, brukar jag ju aldrig göra... Men jag tog det lungt med intaget igår för att jag inte ville vakna bakis idag, vilket funkade. Så det kommer nog att gå skit bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0