Förkyld!

image123


Jag har fått förkylningen från helvetet! Hade hoppats att den skulle ha gett sig efter allt mitt vilande denna helgen, men icke! Den har naglat sig bestämt fast i mig.

Trotts te drickande, vitlök, näsdroppar och vilande så vill den stanna kvar. Hatar det! Hatar febern, kallsvetten och hostan som gör mig knäpp. Halsontet och det ständiga locket för öronen är inte mina favouriter heller.


Har tillbringat största delen av helgen sovandes i sängen eller ner bäddad i soffan framför Desperat Housewifes på dvd, med te koppen i ena handen och näsdukar i andra. Jag hoppas på ett mirakel under natten så jag är frisk som en lärka imorgon när jag ska cykla iväg till jobbet.


Ja, hoppas kan man.


Kommentarer
Postat av: Elisabet

Ush, jag har precis haft det, krya på dig!

2008-03-10 @ 15:02:02
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: jenna

hahah, det såg jag inte ens att de inte var samma klänning :p

2008-03-11 @ 00:49:49
URL: http://gucciime.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0