Idag är ingen vanlig dag...

För idag är det min föddelsedag!!

Hade kanske hoppats på att bara ha nöje och lättja denna dag... men icke. Har man bjudit hem folk så har man... Det vill säga att jag stressar med att städa och plocka undan. Handlar mat för alldeles för mycket pengar som sedan ska lagas med... Men, det kommer iallafall bli trevligt och kul när jag väl har stressat och svettats färdigt.

Dessutom är det ju mitt eget val att bjuda hit dem. Haha.
Jag ska iallafall skruva upp volymen och spela Darren Hayes för hela slanten nu när jag grejjar - För idag är ingen vanlig dag, idag är det min 24 års dag!

Stort jävla GRATTIS åt mig själv!


Vad jag önskar mig? Ett rosa PS2 har jag sagt... tror dock inte att jag kommer få ett. Har dessutom stryckigt det för en annan present som jag mycket hellre vill ha. Den involverar 3 st biljetter, 1 till London, 1 hem från London och så den viktigaste - Konsertbiljett till Darren Hayes!! Den som hade gett mig det hade jag älskat för evigt!

(Skulle ha lagt in en eller två videor här... men det verkar inte funka... min blogg har flyttats så jag antar att inte allt är 100% än.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0