Underbar söndag.

Måste säga att denna söndagen har varit riktigt mysig. Sov länge, låg och drog mig i min sköna säng länge, låg och gottade mig i solljuset som letat sig in mellan persienerna. Tills älsklingen kom och satte sig breved mig i sängen och strök mig över ryggen.

Borstade tänderna och körde ner och handlade frukost - nåja lunch. När vi kom hem kokade vi ägg och åt nybakat valnötsbröd. Älsklingen hade dock ont i håret (läs bakfull) så han gick in och vilade sig. Jag satte på radion och gick ut och fixade på balkongen. Städade undan alla gamla löv och tömde krukor, rensade bland smultron plantorna, trokade av utemöblerna och damsög. Gottade mig i solen och nynnade till musiken. Satte mig sedan i en strandstol på balkongen och njöt till fullo av solen. Det blev riktigt varmt, så till slut solade jag i bara underkläder i ungefär 40 min, hur underbart som helst!

Sen gick jag in och planterade lite kärnor från körsbärs tomater. Hoppas att det ska komma skott även i år, ska nog plantera lite kärnor från kvisttomater med och se hur det går.

Måste säga att denna söndagen har varit riktigt härlig, blir på så bra humör av det vackra vädret och så har de spelat super bra musik hela tiden jag grejade på balkongen. Tycker om att där är finnt nu, hoppas ju att man ska kunna sitta ute och äta kvällsmat där nu, eller om nån vecka. Ska ge mig iväg och köpa blommor att plantera nästa helg har jag tänkt mig.
Älskar vår! Hoppas nu att det vackra och varma vädret kommer att hålla i sig.

För det påverkar en verkligen, ingen söndags ångest, inte än iaf. Sitter här i älsklingens huvtröja som luktar honom och bara myser....



Lite passande söndags musik, jag formligen älskar denna låten. Så fin och härlig och deras röster passar jätte bra tillsammans.
Tell me how im suppose to breath with no air... *Sjunger med*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0