Lugn morgon

Sitter och käkar frukost. Blåbärs yoggi med k-kornflakes, muma.
Har stängningen idag så jag börjar inte förens kl 10 - det är ju skönt, men så slutar jag ju först 18.30. Men tjejen jag har stängningen med kommer jag bra överens med så det ska nog gå bra ändå.

Har fått fixat lite grejjor nu på morgonen iaf, ringt banken och så, det har man ju inte tid med annars eftersom man jobbar.

Solen är på ett strålande humör idag med - jag tackar och bockar. Har tänkt ha kjol idag, får bara hoppas att det inte är för våghalsigt av mig. Men det ser ju iaf ut att vara lika varmt och skönt som det var igår.

Nej, nu ska jag äta upp och så jag kan gå och göra mig iordning, måste ju cykla om 20 min ungf.

Ajöken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0