Fan, jävla, fan.

Satt och la över mina foton från minneskortet till datorn... Smart som jag är så lyckades jag bara förra över hälften och sen raderade jag dem från minneskortet som jag inte har lagt över än.
Jävla skit!

Det som gör det hela ännu jävligare är ju att jag lyckades göra mig av med den halvan av fotona som var bäst. Jag är oerhört irriterad på mig själv just nu...
Varför kollade jag inte lite noggrannare? Varför är jag så satans tanksprid för?!

Hade tagit några jätte fina bilder på min brorsdotter, som jag hade tänkt ge min bror sen. Men nu finns de inte längre, borta, gone... tjoff.

Tror jag ska gå iväg och dunka huvudet i betongväggen nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0