yummy.

Ikväll har jag lagat min gamla älsklingsrätt tonfisklåda som pappa brukade göra när jag bodde hemma - jag blev lika överlycklig varje gång, och åt mig lika super mätt varje gång med :P

Nu har jag alltså för första gången prövat göra den själv. Resultatet blev såååå smaskigt! Nu kommer jag verkligen ihåg varför jag älskade det. Kommer jag göra fler gånger. Jag åt mig inte lika onödigt mätt som jag gjorde när jag var yngre så det blev över som jag kan ha med mig till skolan imorgon :D


image78
Nu ikväll ska jag se vad Idolerna har att sjunga för mig. Hoppas att Knut åker ut ikväll, annars blir jag både besviken och rädd... Hoppas verkligen svenska folket har bättre smak än sådär! Han är så creepy...

Till Idol har jag tänkt smaska i mig lite fruktsallad. Har varit super sugen på det ett bra tag så jag handlade lite frukt idag. Blir äpple, mango, banan och färsk ananas. Yummy!!
Kom precis på att det kommer bli en väldigt gul fruktsallad, tihi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0