Varför kunde jag inte vara en morgonpigg människa?

Hrm... är lite små sne på mig själv. Är ledig idag och hade så många planer för idag. Men de sprack mer eller ja helt och hållet eftersom jag inte kan få min rumpa ur sängen när jag bordde!
Visst, jag har läst att det här med att vara morgon eller natt människa är genetiskt, och att det inte går att ändra på - dvs. du kan inte bli morgon människa om du är natt, men du kan lära dig och tvinga dig att gå upp.
Vilket jag inte är alls bra på... Hur jäkla svårt ska det vara att gå upp klockan 9 en dag man är ledig? arrgh...
För mig är det iaf jävligt svårt, om man inte har nåt man måste gå upp till.

Jag lyckades masa mig upp ur sängen 11! ELVA!!! Shit pommesfrites... Måste ändra på detta. Visst jag kan skylla på att jag är kraslig, att jag behöver sömn. Men, det är nog bara en dum bortförklaring egentligen.

Jaha, då är det väl bara att ta eftermiddagen med storm då. Känns som jag har massor att göra nu bara. Så trött man kan bli på sig själv ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0