Vår känsla

Det är helt underbart väder idag! Solen skinner och det är lagom varmt att gå utan jacka. Känner mig så fri då, plus att jag blir glad som en liten solstråle. Underbart.

Ska snart ut och gå min timmes promenix. Var duktigt och gick igår med. Idag är det ju bara så underbart ute att jag knappt kan bärga mig tills jag får gå min runda med min rosa mp3-spelare.
Tror det är jätte mysigt borta vid mossen som jag brukar gå runt nu. Kanske svan paret simmar där i solen. Om inte svanar flygger söderut? Men det gör de väl inte? Eller? Jag har faktiskt ingen anning...

Det är bra att det är sol och fint väder, för då får jag lite energi. Var sååå seeeegt att komma ur sängen i morse! Ville verkligen inte. Znoosade typ en timme innan jag gick upp. Jag skulle egentligen gå upp och ha massa tid på mig... istället blev det typ 25 min :P. Motivationen att jag överhuvudtaget gick upp ur sängen var att jag lovade mig själv att "jag skulle få sova middag när jag kom hem från skolan"... Haha.
Men det blir inget med det. Då kommer jag inte kunna somna inatt! Och det är för sent för middagslur nu ändå :P

Men nu ska jag byta om till trännings klädder och ge mig iväg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0