Trötter

image77Jag har kommit fram till att det inte är världens bästa idé att ta sig ut på en timmes lång powerwalk när man redan är trött. Fasen vad sliten jag kände mig när jag kom hem. Ville bara duscha, äta och hoppa ner i sängen - gärna allt sammans på en och samma gång.
Älsklingen var söt och lagade mat till mig medans jag tog en lång varm dusch. När jag kom ur den stod en tallrik med corn-snitchel, fullkorns makaroner, gurka och tomat och väntade på mig. Jag lade till några oliver (har blivit tokig i det) sen var det bara att hugga in. *Mums*

Sen har jag mest tittat på TV och känt mig super trött.
Sitter just nu och envist sörplar i mig te, med förhoppningar att jag ska vakna till lite. En normal människa hade väl gått och lagt sig, men sen har väl jag aldrig blivit anklagad för att vara normal? Haha.
Ska vara uppe ett tag till iallafall. Fast jag känner mig som isbjörnen på bilden.

Tittat på Idol, tyckte väl det var si sådär... Inte så bra som juryn verkade tycka iallafall. Daniel, Andreas och Sam var väldigt bra. De andra... nja. Sen förstår jag inte hur kocken Knut har lyckats stanna kvar?! Gillar inte han alls, varkens hans sång eller hans uppblåsta person. Visst att Sam verkar vara självgod men han sjunger iallafall underbart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0