"Shopping" runda

Idag hade jag tänkt skämma bort mig ordentligt. Köpa nya jätte snygga knähöga stövlar som jag hittat på wedins hemsida. Har velat ha ritigt höga stövlar jääätte länge nu, och nu såg jag dessa och föll pladask. Hade även tänkt shoppa en höst jacka och lite annat smått och gott som jag tänkte att jag skulle hitta.

Men så blev det inte... Stövlarna hade inte kommit in än *gråta*. Men de skulle troligen komma in snart. Expediten var verkligen jätte snäll och hjälpsam, lät mig komma bakom där bara personalen får vara så jag kunde visa på deras dator vilka det var och sen ringde hon och hörde sig för och allt. Sånt gillas! När de verkligen vill hjälpa till :)

Sen så sprang jag och letade efter en jacka/kappa istället. När jag till slut hittade 2 fina så fick jag slänga av mig den första innan jag knappt hade fått den på mig efter som den kliade som satan, klarar inte av att ha kläder med ull i. Den andra fick jag inte plats med brösten i... annars passade den bra, alltså kunde jag inte ta en storlek som brösten fick plats i för då drunknade resten av mig... *sucka*.

Sen hittade jag ett par jätte fina boots på dinsko. Blidde förälskad och skulle köpa dem, men de hade bara ett par kvar i min storlek... och denimage76 skon som hade varit ute som "prov" hade blivit töjd, och jag har smala fötter så min högerfot kasade runt i sin medan vänsterfoten satt perfekt... *gråta*.
Fick reda på att de hade en dinsko affär i Malmö som hade 4 par i min storlek. Så jag slängde på mig mitt sötaste leende och mina puppy-eyes när jag kom hem, så älsklingen och jag körde in till Malmö nu ikväll. De fanns kvar, de satt perfekt och nu står de i min hall *ler stort*.
Så det blidde ingen jätte shopping, men jag fick iallafall ett par snygga skor. Sen ska jag se till att få tag i de super snygga stövlarna med! Ner och kolla i nästa vecka, får jag bara hoppas att de är sköna med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0