Redan fredag!

Är det bara jag som tycker att veckorna går oerhört fort? Tycker det hinner bara bli måndag sen så är fredagen här igen. Både på gott och ont såklart.

Nästa vecka är det dags för VFT (praktik), var mer nervös innan i veckan... nu tänker jag inte på det så där jätte mycket, men det kommer nog på söndag kväll. Fast nu blev jag lite nervös bara för att jag började tänka på det... Hm, ska nog låta bli att tänka på det tills på söndag kväll helt enkelt ;)

En positiv sak med nästa vecka är ju annars att jag antagligen får mina 2 nya klockor som jag klickat hem. Jag kunde nämligen inte bestämma mig för vilken jag tyckte bäst om, och jag älskar klockor, så det fick helt enkelt bli båda två *ler stort*. Hoppas jag de är lika fina på riktigt som här:

image79                      image80

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0