Känn pulsen, känn takten

Lite party musik inför ikväll?
Här kommer några riktigt grymma låtar som får mig att vilja shakea och aldrig sluta!
Jag måste fan snart åka utomlands och festa och shakea järnet igen! *längtar tillbaka* För här i långa landet falukorv har de inte alls de utbudet av party... :(
(Ska bara se till att bli av med min jäkla förkylning och halsont först).

Chenelle - I Fell In Love With The DJ
 
Efter att hört den några gånger på radion kan jag inte annat än att gilla den skarpt. (Kanske åka till Jamica?)

Rihanna - Lemme get that

Jag har kärat ner mig i Rihannas nya album... Denna låten är wounderbar! Kom igen katten, det svänger ju ;)

Daddy Yankee ft. Fergie - El Impacto Remix
 
Denna är sååå underbar! Går verkligen igång av sån här musik.


Om du inte har börjat dansa än... nä, då kommer du nog inte göra det ikväll heller... haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0