Eftermiddagen gången...

Har inte gjort hälften av vad jag tänkte göra idag... Men jag har haft det trevligt och mysigt iaf...

Var nere i stan och skulle se om de fått in stövlarna jag kärat ner mig i än... De hade de inte :(
Men jag köpte iaf 2 bh:ar för ynka 199 spänn för båda, sen hittade jag ett par snygga svarta jeans på Vero moda som också fick följa med hem (köpte dem i min gamla storlek! jippie! på väg åt rätt håll *lycklig*). Dessutom köpte jag ett par örhänge på gyldfynd, stora ringar i silver, såg att mina gamla jag köpt på H&M blivit missfärgade, inte så konstigt med tanke på att de inte är riktigt silver så nu köpte jag ett par i riktigt silver istället :)
Alltså; jeans, örhänge, 2 bh:ar - strax under 700 spänn, im happy and pleased :)

Hoppas bara att de får in mina stövlar snart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0