Då var lördagen snart slut...

Här sitter jag, i ljusblå pyjamas med hjärtan på och lyssnar på Fall out boy... Kan tyckas annorlunda, men det är ren fakta.
Du kanske undrar varför jag berättar detta? Ett ärligt svar är att jag faktiskt inte har en anning.

Jag är lite lagom sur över min förbaskade förkylning och halsont... Vill vara frisk! Hade velat vara kry och pigg så jag hade kunnat gå ut ikväll. Har inte haft nåt planerat så det är ju bra förvisso. Men samtidigt hade jag lite grann hoppats på att få ett sms eller telesamtal som hade velat kidnappa iväg mig. Men det har varit ganska skönt att bara ta det lungt och softa. Vila kroppen osv... Men...
Äsch, jag får se till att dansa dubbelt nästa helg :D

Kom just på att klockan snart är halv 12! Shit var tog denna lördagen vägen? Den försvann fort iallafall...

Nej nu ska jag fortsätta digga till Fall out boy i min ljusblåa pyjamas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0