Bye my sweetys, bye

Kom hem redan lite efter tolv idag... Skulle läsa lite ansvar och sekretess hade jag tänkt. Men det fick förbli en tanke för helt plötsligt började jag röja och grejja i klädkamaren istället.
Blev faktiskt riktigt snyggt och fint på min sida, välorganiserat och allt. Nu hoppas jag att älsklingen tar efter och fixar på sin sida med, för det behövs :P

Slängde mina gamla stövlar som jag använde typ alltid under tiden jag träffade C. Men de har mest stått där i typ 3 år nu... prövade dem, insåg att jag inte kommer använda dem igen så jag hämtade en kass och kastade dem! Stort steg för mig. Sen... Usch ja. Tittade jag på mina älskade svarta stövlar... De är så fina! Eller har varit iallafall. Men pucko som jag är så har jag inte klackat om dem... och nu finns det ingen återvändo. Plus att de har blivit skitiga som fan efter de sista utgångarna... de är ju i mocka så de e inte så lätt att tvätta bort det, om man som mig är lat och inte gör det direkt.
- Så jag tog helt enkelt, efter mycket övervägande och kastade även mina älsklingar i kassen... :(  Sen hittade jag mina Vision sk-8 skor, de hade blivit missfärgade på 2 ställen. De har jag använt flittigt så jag ansåg att de hade gjort sitt och fick möta de andra två i kassen... Sen kastade jag 2 vita väskor, en som var sönder och en annan som var väldigt sliten så jag kommer ändå inte använda den igen.
Starkt av mig! Jag brukar ha super svårt för att slänga saker. Men jag sörjer dock mina fina stövlar... Men jag får helt enkelt lära mig av detta och se till att klacka om i tid!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0