Bästa låten just nu, helt klart!

Jag är så barnsligt förtjust i denna låten. Tycker att den är helt underbar...
Får väl erkänna att texten är så gullig med så man känner sig som en liten fjortis igen, men på ett positivt sätt. Hade smällt om någon hade sjungit den för mig iallafall (eller ja, det beror väl kanske på vem som hade gjort det).

Blev plötsligt lite jobbigare när jag såg att kille, Shayne Ward, var riktigt het... Trotts att jag inte brukar gilla killar av den tanigare modellen. Men han här ser verkligen trevlig ut.

Ända missen skulle väl vara Backstreet boys - wannabe dansen i videon... gud vad jag önskar att de hade sloppat den. Men vafan, jag lyssnar ju mest på låten och skulle jag titta på videon får jag väl bara koncentrera mig på att han faktiskt är ritigt snygg... Mina damer och herrar: Shayen Ward - If that's ok with you




Måste bara tilläga en liten parantes. Efter att jag varit ute och festat nere i stan med syrran i lördags överhörde jag ett samtal som 3 yngre tjejer (runt 17-18) hade... Detta handlade om killar som rakade av håret... och de sa typ såhär:
Alltså jag fattar inte varför han ska raka av sitt hår, jag vet inte någon tjej som tycker att det är snygg med killar med rakat hår.
De andra två instämmer:
Neeeeej, jag har ALDRIG träffat en tjej som tycker det är snyggt!
Själv satt jag bara och log stort. Personligen har jag träffat jävligt många tjejer som tycker det är skit snyggt och jag är en av dem, så länge det är på rätt kille, alla killar passar inte i det, men de som gör det är hur heta som helts. Kolla bara på Shayne här... Kan väl dessutom tilläga att min kille är rakad, typ som Shanye.

Hade jag inte suttit flera sätten ifrån hade jag lutat mig mot dem och sagt "Nu har ni".
Hade varit så kul att se deras minner och höra hur deras lilla bubbla sa *plopp* när den sprack...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0