Work tomorrow :)

Så då har jag ringt och meddelat chefen att jag kommer och jobbar imorgon. Hoppas nu bara att jag inte har lovat för mycket. Men jag känner mig ju faktiskt mycket bättre idag. Får fortsätta med min "avslagen cola och nyponsoppa kur" tills imorgon och hoppas att jag är som en liten solstråle då.

Appropå solstråle, så hoppas jag att vi får många sådan imorgon. Ska nämligen ner och göra stan med min lilla rädisa då (läs syster). Ska leta efter nåt kavaj liknande i en ljus färg hade jag tänkt. Några nya leggings och kanske en bh hade också suttit fint. Varför inte några nya nässmycken när man ändå är igång? :) Åh, visst ja, en ny plånbok kanske. Älskar min fina Snobben plånbok, men han börjar bli liten sliten tyvärr :'(   Undrar om jag kommer hitta någon som är lika bra som "han".
Syrran har en super snygg Björn Borg plånbok som jag inte hade tvekat en sekund med att äga själv. Är det knasigt att ha likadan plånbok som sin syster? Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0