Världspremiär ikväll, lovely ;)

image41

Då så var det äntligen dags, kl 18.00 ja efter all reklam då, börjar äntligen "Pirates of the Caribbean - Vid världens ände". Ska bli skit kul att få se den på världspremiären med. Så glad att jag lyckades få biljetter, och bra platser med! Så jag får faktiskt fuska lite idag och köpa lite godis med.
Ska bli kul att se vad Jack Sparrow tar sig för denna gång. Tycker helt klart att Johnny Depp gör den rollen genialiskt, men sen är han en fantastisk skådespelare med. Han har ju gjort många lite udda roller och gör dem verkligen världsklass. Nu hoppas jag bara att denna tredje och sista film håller måttet och är riktigt bra! Men jag tror nog att jag kommer sitta klistrad i biostolen de tre timmarna den varar. Längtar verkligen nu!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Var den bra? Jag vill också se den och ska så fort jag får någon med mig.

2007-05-23 @ 17:44:47
URL: http://linnnis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0