Update on the körsbärstomatos

Hehe, nu kanske ni tycker att min "Operation körsbärstomater" är helt ointressant, men det är väl bara synd för er då för jag tänker fullfölja denna lilla operation tills att: Alternativ 1: jag fått min första tomat eller Alternativ 2: att alla skott dött... Jag hoppas ju givetvis att det blir alternativ 1.
Nu har det gått 2 veckor sedan jag planterade mina tomatkärrnor i jorden. Ena krukan ser fortfarande ut som den gjorde för 2 veckor sedan, medan den andra sprudlar av liv, typ. Det finns iallafall 8-9 skott i den och vissa har faktiskt blivit riktigt stora nu ungf 3,5-4 cm. Blev så glad när jag såg hur mkt de har växt, tittade aldrig till dem igår (hade bio att tänka på ju). Så nu önskar jag mer solljus både till mig själv och till mina tomatos ;)
Så där ser det ut nu, med väldigt dålig upplösning, måste skaffa en ny kameramobil eller en digitalkamera snart!

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0