Tack mamma, för att du finns

Idag är det morsdag, så då får ni inte glömma era söta mammor, men det ska ni ju inte göra andra dagar heller. Jag ska strax ta och ringa min, men jag är tveksam om hon har vaknat ännu, hon är tom mer morgon trött än mig! :Dimage49

Vad ska ni ge era mammor för fint idag då? Ett är säkert, jag tänker varken ge min mamma silikontuttar, ögonbrynslyft eller fetsugning! Som det var reklam om i metro förra året! Shit alltså, jag höll på att inte bara trilla av stolen utan hela tåget när jag såg det. Det är fan så man blir mörkrädd. Grattis mamma jag tycker inte du är fin som du är så här får du lite botox... Vem gör sånt? Min mamma är söt som hon är, möjligtvis att man framhäver det med ett smycke men inte fan några silikontuttar... *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0