Som en stolt moder

Nu är jag så glad och förbaskad stolt! Haha. Min "operation körsbärstomater" börjar fungera. Kunde räkna till 5 små söta skott innan idag. Knäppte en bild med mobilen som bevis (bevismaterialet går att skåda här under). Nu vill jag bara att de ska växa, växa, växa och få goda solmogna tomater. Får hoppas att de små liven överlever och blir stora och starka. Planterade i två krukor, det har bara kommit upp ur ena, får se som det kommer fler framöver. Jag är iaf glad att det kommit några.
Persiljan har med tittat upp och växer mer för varje dag. Jag är fan som en stolt moder... haha.

      
Tomatskotten                    Persiljan

Klicka för större bilder (men det vet ni nog redan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0