Skönt med en tidig dag

Hade öppningen på jobb idag, och eftersom jag jobbar 75% denna månaden så slutade jag redan kl 12.30. Det var inte fyskam det. Men jag hade hoppats att vädret hade varit bättre... Mullet och trist är det och när klockan var 14 så bara öppnade himlen sig och vräkte ner, skit stora regndroppar! Jag gottade mig i att jag inte cyklade hem just då.
  Här hemma har jag varit lite kreativ. Letat bland mina gamla foto och scannat och skrivit ut och haft mig. Sen kom jag till slutsatsen att det faktiskt var tid att dammsuga så jag dammsög hela lägenheten *duktig*. Sen ska jag roa mig med att tvätta ikväll. Fast det ska faktiskt bli skönt att tvätta undan en massa lakan, handdukar och badlakan så det blir lite ordning och plats.

Just nu kändes det som det trillade ner en tegelsten i huvudet på mig, som för att påminna mig att jag varit uppe sen 5.30 och somnade efter 12 i natt... och dessutom har jag sovit oroligt. Får väl koka mig en kopp te så jag orkar vara uppe några timmar till. Tror bestämt att jag går och gör det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0