Sitter nog och somnar snart

Inte bra att jag har så jäkla lätt för att vända dygnet. Speciellt eftersom jag är är en natt människa. Tänkte att jag skulle gå och lägga mig och läsa lite vid 22 igår så jag kom i säng, kl 00.05 gick jag och la mig... sen låg jag och Christian och myste och snackade ett bra tag efter det... Så runt ett somna jag kanske.
Inte så konstigt att man varit trött idag. Förmiddagen gick väl bra men nu är jag svin trött. Hör hur sängen ropar på mig men jag ska fan inte lydda, går jag och vilar nu så kommer jag inte somna i tid idag heller.

Syrra nobba mig idag, hon hade läxa hon var tvungen att göra, sånt trams! haha. Nej, det är bra att hon skötter skolan. Vädret är ändå skit kasst så det hade inte varit mysigt att gå i stan ändå. Får bli en runda imorgon eller i helgen om det är finare väder då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0