Så härlig kväll

Kom just hem efter att jag och älsklingen varit ute och ätit. Satt på uteservering, så härligt att man kan sitta ute och äta och ha det mysigt fast att klockan är runt åtta på kvällen.
Hela denna dagen har varit super mysig nu när det varit så fint väder. Blir så glad då. Njuter av varje sekund.

Måste komma ihåg att smörja in mig med solkräm innan jag sticker till jobb imorgon, för i fredags var det mullet när jag cykla dit men sen var det solsken hela dagen, alltså hade jag knallröd och svidande näsa när jag kom hem. Det har lagt sig nu och jag känner väl inte att jag jätte gärna vill konkurera med Rudolf* igen.




*Ni vet han med röda mulen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0