Party, party... visst fan, det är söndag -.-

Helgen borde vara längre! Jag är sååå fest sugen nu. Varför lyckas jag oftast bli det fel dagar? Tror inte att det är så bra att festa till det idag och sitta och läsa sagor för barnen med bakfylle andedräck imorgon... haha.
Tycker allt att vi kunde få vara lediga imorgon med så jag kan få dricka mig fnittrig och gå ut och shakea på rumpan!

Föresten, musik som får mig att shakea på rumpa lite extra just nu är:
- Kelly Rowland och Eves - Like this
- Rihanna och Jay Z's - Umbrella
- Diddy och Keyshia Cole's - Last night
-
Diddy och Christina Aguilera - Tell me
Hm... är jag inne på duetter eller vad? Verkar så...
Måste väl stå upp för de ensama med, så här kommer några fler:
- Sharam - Party all the time
- Timbuktu - Lika barn avvika bäst
Fjortisen som verkar ligga gömd inuti mig långt där inne vill bestämt också ha med:
Kobojsarna: Sång om ingenting

Och en massa, massa fler... Men jag orkar inte rada upp fler nu ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0