Oohoh im an alien im a little alien...?

image25Kom just hem från min kvällspromenad. Skönt att få 40 min för sig själv och bara gå och njuta av nuet och lyssna på musiken i mp3:n... Men saken är den att det kvittar typ vem man går förbi så blänger de på en som man är en alien eller något! Bara för att man är ute och går själv, utan hund, barnvagn, cykel eller annat sällskap så tittar de på en som man är en brottsling. Ja, folk är bra knepiga. Funderar på om jag kanske skulle införskaffa mig ett par stavar så kan jag matcha mig med de andra pensionärerna som är ute och går... Haha. Vet att det är väldig nörd varning på dem eftersom det ser så roligt och töntigt ut, men om jag nu kommer bruka allvar med mitt promenerande minst 3 ggr i veckan så kan jag ju fixa nåt som gör att jag förbränner ännu mer. Någon som har några tips?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0