Onsdag.

Kom hem från jobb för ungf 30 min sen. Trött och svettig... Kände att jag måste sätta mig en stud innan jag hoppar in i duschen och sen beger mig ner till stan.
Har planerat att jag skulle ner i stan idag när jag kom hem lite tidigare. Men just nu känns ett väldoftande skumbad mer lockande. Men, jag ska se till att ta mig ner till stan. Inte falla för latmasken för då bara ångrar jag mig ikväll. Vädret är inget roligt men då kan man ju hoppas att det inte är lika mycket folk nere i stan. Jag hoppas att den snygga mintgröna puma kepsen som tom jag var snygg i (brukar se rå dum ut i keps) finns nere i stan. Hittade en på Nova (köpcenter) men det var helt smuttsig i, någon mer alldeles för mkt puder och en annan med för mkt vax hade nog prövat den innan så jag kände att jag inte ville ha just den.
Sen så hoppas jag att jag hittar några 3/4 byxor, behöver ha det på jobb nu när det är varmare. Kjol är inte så lyckat på dagis, det tycker iaf inte jag... Nej nu ska jag skutta in i duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0