Oförskämt mätt

Kom just hem från svärfars föddelsedags kalas. Nu är jag sååå oförskämt mätt! Det är ju inte för inte som svärmor är kock... Super duper god mat! Kycklingfile i god sås med nypotatis och super god sallad. Mums! Sen fick magen vila lite och sen blev det fruktsallad med grädde, jag ääälskar fruktsallad så man åt ju en massa. image48Nu var jag redan mätt så det räkte och blev över. Men efter en massa pratande så dukades fika fram. Hennes hemma gjorda chokladbiskvier, de var också goda så jag var ju tvungen att ta en. Kände att nu får det inte plats mer. Så kommer världens chokladtårta in... Tog en liten, liten bit, man får ju smaka och visa att man uppskattar att hon gjort så mkt gott. Fick en massa pikar över hur liten bit jag tagit, men jag orkade knappt den där lilla lilla biten ens.
Nu känns det som jag inte vill äta på 2 veckor. Får verkligen köra ett dubbelt tränningspass imorgon. Både promenad och danspass tror jag.
Men men, bra gott var det ju. Hade svärmor alltid gjort mat hade jag nog blivit fet. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0