Ny luktegott?

image38Ibland blir man lite kär. Det har jag råkat bli nu... Det var inte alls meningen... Men när jag gick och tittade inne på Kicks här om dagen (minder än en månad tills man fyller år ju, måste veta vad som ska skrivas på önskelistan) så råkade jag ta upp Paris Hilton Heiress parfym och blev helt såld! Den luktade så gott, så gott. Jag gillar inte Paris Hilton, visst att hon vet precis hur hon ska göra för att bli super kändis och få alla inom media kring hennes lill-finger genom att spela bimbo. För jag tror att hon är fan så mycket smartare än vad hon spelar att vara.
Men som jag tidigare skrivit så gillar jag tex inte hennes ansvarslösa sätt med att tex köra rattfull osv. Ska man då vara princip fast och bojkotta hennes produkter eller låta ha begäret  vinna och skriva upp den på önskelistan? Hm... det tål att tänkas på... Får nog ta och lukta på den en gång till innan jag bestämmer mig helt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0