My day so far...

Har tillbringat största delen av eftermiddagen med att göra något åt min gamla katasrof  till garderob. Katastrof i den bemärkelsen att allt låg mer eller mindre huller om buller. Så nu har det vikts om, sorterats bort och "katogiserats". Linnena ligger med linnena, tjocktröjorna med sina kompisar osv.
Jag verkligen hatar min garderob, inte kläderna utan själva garderoben! Det går att hålla det snygg och prydligt i typ 2 veckor sen börjar allt trilla runt igen. Den är så opraktiskt! Vill verkligen åka till ikea och köpa en snygg vit byrå jag kan ha i sovrummet med mina klädder i istället! Kan vi ha lakan, vintertäcke och liknade i min garderob istället. Det tycker jag är en fenomenal idé! Är det inte strålande väder på söndag tror jag att jag nog tar och beger mig till ikea och skaffar mig en Malm byrå. Och antagligen en massa annat trams, precis som det ska vara när man är på ikea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0