Morgon stund har guld i mun, ibland

I morse vaknade jag på världens mysigaste sätt. Älsklingen satt på sängknaten alldeles breved mig och strök mig varsamt över ryggen. Jag älskar all beröring som har med ryggen att göra. Börjar du klia mig på ryggen får du räkna med att vara fast med den syselsättningen i minst en halv timma, om jag får bestämma ;)

Hur som helst så är jag inte världens morgon människa direkt... Jag kan lätt vara uppe till 5 på natten, men kan vara super trött fast jag sovit från kl 23 till 11! Det bästa som finns är att ligga och dra sig länge, länge. Men det var super mysigt att vakna som jag gjorde i morse, så vill jag vakna varje morgon. Med det säger jag inte att jag stuttsa upp ur sängen direkt...

Älsklingen:
Gumman, dags att vakna
Jag: hmm.... (ligger och myser till fullo och vill ej medge att jag faktiskt vaknat)
Älsklingen: Är du redo att mötta världen?
Jag: Mmm... men världen är inte redo att mötta mig. (myser till mig ännu mer i sängen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0