Måndag.

Ja, då var det ny vecka. Även sista måndagen i maj... sjukt vad tiden går. Snart juni, studenter, min föddelsedag, sommarlov och allt som hör där till. Tyvärr inget sommarlov för min del men jag får chans att tjäna lite pengar iaf.

Idag har jag, som de flesta vardagar, varit iväg och jobbat. Kommer hem och går in i trapphuset, mötts av en avkletad hundskit i mattan precis innanför dörren... Så jävla äckligt! Luktar bara hundskit i hela trapphuset! Fyfan säger jag bara... kan inte idioten som smettat in det gå ner och tvätta bort det? Det hör väl till allmänt hyfs att man gör det... tycker iaf jag. Inte mysig att gå ut och möttas av den stanken, för det luktar ju verkligen, både mycket och illa.

Sen så har jag planterat om mina tomatskott, de 4 största skotten fick vars en kruka, och de mindre fick dela, 2 i en kruka och 3 i en annan. Så allt som allt, 7 skott. Inte illa. Är där så man kan ge bort en planta eller två sen med om de nu verkligen överlever *hoppas, hoppas*. Har ju fotat dem efter 1 vecka och 2... så på torsdag blir det 3 veckor så jag får väl ta och visa då med...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0