Love love me!!!

Sitter och nynnar och sjunger för full hals nu... väntar bara på att Christian skäckslaget ska vakna och komma ut ur sovrummet och in i vardagsrummet och be mig släppa katten.
Han har nämligen nästan förbjudigt mig att sjunga Mikas "Love today" eller vad den heter. Han gillar nog inte när tondöva sjunger falset, haha.

Men jag bara äääälskar att sjunga den. Man blir så förbaskat glad och känner sig väldigt ego och älskad, haha.

Everybodys gonna love today
gonna love today
gonna love today
I said everybody gonna love today
gonna love today
anyway u want to
anyway u got to
Love love me
LOVE LOVE ME!!!!!

Så jävla härlig! Sjunger så falskt som bara jag kan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0