Jag borde...

... resa mig upp och gå ifrån datorn, cykla ner till posten och skicka tillbaka kläderna jag beställt från H&M som jag inte gillade...
Jag borde ta och lägga in den rena tvätten i garderoben som legat på soffan sen igår. Men jag hatar min garderob så jag orkar inte bråka med den nu. Måste köpa en byrå!
Jag borde dessutom köpa lite ny sweet n sour sås på ica som vi kan ha till fullkornsriset sen... blir så satans torrt utan det.
Jag borde tömma diskmaskinen för den är klar.
Jag borde gå ner och boka en tvätt tid.
Jag borde göra väldigt mycket förutom att skriva den här listan, men jag orkar inte. Är sååå trött, men jag får väl se till och cykla ner och posta och köpa sås iallafall. Så har jag åtminstone gjort lite nytta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0