Im hungry... no your from Sweden... (torraste skämtet there is liksom)

Sitter och väntar på att ugnen ska baka klart min lasagne. Är hyftat hungrig nu faktiskt, att jag är tokig i lasange gör det hela inte bättre precis.

Slutade 15 idag, var hemma ungef kvart över. 15.30 la jag mig på balkongen i linne och hipsters, tänkte att mina kritvitta ben kan få en nyans av rosa kanske? Hehe.
16.00 rycker jag till av att någon snarkar! Förvirrat tittar jag omkring mig och kommer på att det nog var jag, haha. Känner att mina kinder svider och tittar på klockan, bestämmer mig för att en halvtimme får vara nog, iaf idag. Imorgon, om det är fint väder så får jag nog ta och smörja mig innan jag traskar ut...
För något måste göras åt färgen på mina ben och mage, armarna och ansiktet är ju minst 4 nyanser mörkare! Bonnabränna är awsome... Eller inte...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0