Hur kan jag fortfarande vara trött?

Är hemma idag med, men känner mig tack och lov bättre idag. Ska bara bestämma mig för om jag tror att det är på bättringsvägen så jag kan jobba imorgon eller om det bara "vilar" lite...
Sov länge idag, till halv 11 typ, tänkte att det är bra med mkt sömn när man är sjuk,  men jag är fan fortfrande trött! Hur går det ihop? Har ju sovit i ungf 10 timmar, visst jag vaknade några gånger men ändå. Kanske att jag är trött för att jag sovit för länge? Dont know.
Jag hoppas att jag är kry nog att jobba imorgon! Vill tjäna pengar ju! Går på timmar så när jag är hemma får jag nadda... och det är minsan inte mkt ;) 
Skulle ju träffa syrran imorgon och gå i stan efter jobb och det kan jag ju inte heller göra om jag är sjuk... får dricka massa nyponsoppa och hoppas att det hjälper.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0