Hm...

Gjorde ett test innan idag som visade att jag var 20 år istället för snart 23 (*gråter*). Halkade just in på ett annat test som också skulle "räkana ut min ålder", visade sig att jag skulle vara 35,6! Jasså från 20 till 36 på några timmar. Vad de byggde det på?
Jo, eftersom jag har sambo och bil så är jag plötslig på väg till 40, och mitt ica-kort var visst också en bov i dramat, sen att jag skaffa det när jag jobbade i en ica affär det hör väl inte dit... Ja, jag är lite smått irriterad. Inte fasen är jag nån gamal medelålders tant! (Nej, jag tycker inte att man är tant när man är 36, men jag är inte som 36!).
Botemedlet mot mitt "förtidiga åldrande" skulle vara att jag typ klippte ica kortet, sålde bilen - skulle jag aldrig göra, plus att det är min sambos bil, och ta en resa till Kos - vilket jag tyckte var lite komiskt eftersom jag kryssat i, i testet att jag helst hade velat åka till Kos på semester... Suck.
Ja, nu blir det nog inte fler test på ett tag skulle jag tro... Inte fan är jag 36! Tyckte bättre om det andra testet som sa att jag var 20 år ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0