Hemma sjuk :(

Vaknade halv ett i natt av att magen krampa som fan. Riktigt högg till och gjorde så pass ont att jag mådde illa! Ungf halv 3 kunde jag somna om igen. Efter ett x antal akutbesök på toa...
Började sent idag så jag tänkte att magen nog hade lugnat sig tills dess. Men så fick den åter en släng av trottsåldern så jag var tvungen att ringa 30 min innan jag börja och be så hemskt mkt om ursäkt att jag inte rignt innan men att jag kände att jag verkligen behövde vara hemma idag.
Förstår inte alls vad det är med den, den är inte alls glad :( Och jag hatar verkligen att vara hemma och vara sjuk, förutom att man förlorar en jävla massa pengar så är det ju så jäkla tråkigt! Har legat i soffan och suckat över att det bara finns skit på tv... Jag känner inte heller för att sätta på en film. Satt mig vid datorn nu ett slag (som ni förstår) undrar hur länge magen kommer låta mig vara sittande...
Undrar om det är nåt jag ätit igår, men jag åt inget konstigt... Bara korv och makaroner, det brukar man väl inte bli kass i kistan av? Hur som helst så hoppas jag att det går snabbt över igen. För det är inte alls kul :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0