Hata ishockey!

image28Jag var så glad att jag skulle få se mitt efterlängtade avsnitt av Men in trees idag... Trode jag ja... Jävla idiot ishockey har tagit över tiden igen och jag får snällt vänta en vecka till innan jag får se vad som nu kommer hända när Jacks ex kom tillbaka till Elmo, just som Jack fattat att han började bli kär i Marin... Men nu ska vi istället få se ishockey, jippie... not.
Gaaah! Blir så trött på att det så fort jag har blivit fast i ett tv-program så ska de sända massa sport trams på tiderna som är avsedda för just mina program. Och sen att de har mage att kalla onsdagarna för "tjej-kvällar" när de byter ut "våra" program mot tråkig sport, det tycker jag är förjävligt helt enkelt! Ja, jag är upprörd! Jag vill se Men in trees! Det enda program jag följer, förutom Ugly Betty...
Dessutom så är ju Men in trees den bästa tv-serien efter Vänner (och Felicity) vilket gör det ännu värre att de tar det ifrån mig såhär. Tycker allvarligt att de borde göra en egen kanal till all sån här sport som bara kommer in och tar kanal tid från andra program. En tv3+ eller någonting hade väl varit bra?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0