Glass, i för stora lass

Sitter här med fett ångest nu... och känner att glassen jag slukade för 15 min sen står upp i halsen... Usch, detta är inte alls kul. Hade mensvärk innan idag så jag antar att den är på väg, och det bidrar till att mina skuldkänslor blir dubbelt så stora som de hade varit annars. Känner mig som en elefant nu..

Älsklingen frågade mig om jag ville ha... jag ska att jag kunde ta sen om jag ville ha. Tänkte att jag inte skulle ta... Men när då älsklingen kommer in med en skål med vaniljglass med chokladsås kunde jag inte annat än traska ut och ta lite själv, fast med kolasås...
Sjukt att man ska må så dåligt efteråt. Den komande mensen bidrar antagligen till hur jag känner det. Men men, nu är det gjort. Får se till att dansa bort det imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0