Dagen Hiss

image40Måste säga att jag formligen älskar mitt tagentbord. Det är så jävla bra. Vad som är så speciellt med det? Jo, förutom att det är sjukt snygg och så är det två delat. Tagenterna är delade på mitten, med hälften på ena sidan och hälften på andra med lite skiljerum mellan dem.
Christian hade ett sådant tagentbord när jag träffade honom och jag tänkte bara "vad fan är det där" och så var det att köra pekfinger metoden eftersom det var sjukt konstigt att skriva på det... Men nu tycker jag att det är fan så mkt bättre än de vanliga tangentborden, man skriver mkt bättre på dessa. Så jag köpte ju så klart ett sånt själv när jag fixa dator (fast mitt är så mkt snyggare än Christians). Nu kan jag knappt skriva på de vanlig längre, det blir bara fel eller lite pekfinger vals ;)
Men jag rekomenderar verkligen mitt tangenbord. Det är ett Logitech Office Comfort tangenbord. Och titta bara hur snygg det är dessutom. Älska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0