Då var man hemma

image26Jobbe dagen är slut och nu har man tid att njuta av lite ledig tid tills man ska upp och jobba imorgon igen. Tyckte att katten på bilden säger det mesta, den ser verkligen ut att veta hur man gör för att ha det alldeles, alldeles underbart!

Underbart att jobba på förskola dagar som denna, man får ju vara ute i det fina vädret så gott som hela dagen. Klart att man inte kan lägga sig på gräset och mysa men man får iallafall en massa solljus och frisk blomdoftande luft.

Tror jag ska mysa till mig på balkongen med en bok sen. Hade varit härligt med en trädgård nu, men vi har iallafall en stor balkong.
Fast jag längtar efter att kunna gå barfota i gräset, älskar det! Det är sommar för mig. Får nog åka ut till föräldrarna i helgen och mysa lite i deras trädgård. Kanske köpa med lite flintastek med så vi kan grilla, mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0