Adorable

image46Jag är så glad, så glad att jag råkade zappa in på Ztv den kvällen det var Rockstar Supernova och Lukas Rossi sjöng Hero. Tänk om mina öron aldrig hade fått uppleva den magin? Tänk vad jag hade missat! Han kammade hem hela tävlingen och så gott som hela plattan är wounderbar! Verkligen älskar hans röst och hur han använder den. Sen tycker jag att bandet kan försöka slå lite i Sverige så man hade kunnat få se dem live, de hade väl kunnat komma hit en gång åtminstone, för min skull? Måste ju vara tråkigt att hålla sig i USA hela tiden.
Sen är ju Lukas Rossi lite söt-ful så han är ju helt okej att titta på (måste även medge att jag inte kan annat än tycka att hans hår är så jäkla coolt, hade gärna haft sådana frisyrer om jag hade varit kille). Dessutom, av det lilla jag sett så kan han verkligen det där med att "äga en scen", så det hade varit grymt kul att få se dem live, stå med den svettiga publiken och skrika för full hals och hoppa, sjunga och bara ha det så jävla kul!
Nu vill jag verkligen på konsert snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0